Below is a list of all lectures. Click on the buttons below to hide the categories of lectures you are not interested in.
Dlaczego awatary wbiegają znienacka do wody? Co chciał zrobić człowiek, który nagle zaczął tańczyć Gangam Style? Jak nie obracać głowy o 180 stopni oraz inne przydatne tricki i osobliwości z życia awatara w świecie VirBELA.
Szkolenie z podstawowej wiedzy na temat rodzajów i budowy kabli światłowodowych w oparciu o produkty marki OPTIX. Wyjaśniamy jakimi kryteriami kierować się przy doborze kabli światłowodowych, aby ich zastosowanie było adekwatne do potrzeb.
Z FlowDog porządkujemy i standaryzujemy działanie firmy. Zwiększamy efektywność zespołów i przedsiębiorstw (BPM). Zamieniamy proste informacje na wartościową wiedzę. Pokazujemy potęgę systemów analizy i prezentowania informacji (BI). Urządzenia jutra udostępniamy już dziś. Tańsze niż myślisz, wszechstronniejsze niż możesz sobie wyobrazić (IoT). FlowDog zwiększa efektywność ludzi. FlowDog dla pracowników to innowacyjne narzędzie, które sprawi, że będą efektywni jak nigdy dotąd. Dzięki FlowDog, praca która zajmowała godziny, może zostać wykonana w ciągu minut. FlowDog to lepsza kontrola nad biznesem.
FlowDog to przełom w kontroli procesów w firmie. Na prezentacji dowiesz się, jak można zarabiać więcej dzięki lepszemu podejmowaniu decyzji.
Podczas prelekcji „Co dalej z inwentaryzacją ? Nowy PIT zastąpi SIIS” zostaną omówione zmiany wprowadzone od dnia 1 stycznia 2022 w zakresie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych w związku z ustawą z dnia 30 sierpnia 2019 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych oraz niektórych innych ustaw. Dodatkowo zostaną zaprezentowane planowane funkcjonalności rozbudowanego systemu PIT.
Szkolenie dedykowane wyłącznie do przedstawicieli handlowych pracujących w systemie D2D branży telekomunikacyjnej na poprzedniej edycji KIKE cieszyło się uznaniem. W związku z zapytaniami o możliwość powtórki programu, zapraszamy wszystkich handlowców ponownie w dniu: 23.06.2020
Jesteśmy handlowcami d2d w branży telekomunikacyjnej - praktykami sprzedaży.
Działamy z misją wspierania ludzi, którzy na co dzień aktywnie pracują z klientem terenie. Właśnie dlatego stworzyliśmy program szkolenia, mający na celu odpowiedzieć na najważniejsze pytania i wątpliwości związane z działalnością komiwojażera.
Znajdziesz tu to, co będzie pomagać Ci w codziennej pracy. Przekażemy solidną dawkę wiedzy i umiejętności terenowych wynikających z kilkunastoletniego doświadczenia.
Na szkoleniu dowiesz się:
·Jak i gdzie „szukać” potencjalnych klientów?
·Jak umawiać spotkania handlowe?
·Co zrobić, aby klient nie trzasnął drzwiami?
·Jak budować zaufanie wśród potencjalnych klientów?
·Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
·Jak analizować potrzeby, prezentować ofertę, zamykać sprzedaż, czyli niezmienne techniki sprzedaży przedstawione praktycznie, bez teoretyzowania.
·Jak pracować z systemem pracy „70 do 30”, aby wyniki były zawsze na jednym zadowalającym poziomie?
·Daj od siebie więcej, czyli jak otrzymywać polecenia?
·Jakie działania podejmować w terenie, aby pozyskać najwięcej kontaktów?
·Jak budować sprzedaż pasywną?
·Co, komu i gdzie sprzedajesz?
·Jak pracować na inwestycjach deweloperskich i radzić sobie z konkurencją?
·Jakie wyboje na nas czekają każdego dnia. Z czym się zmagamy/borykamy i jak sobie z tym radzić?
A dodatkowo poznasz:
·Czarną księga obiekcji.
·Tricki i „patenty” sprzedażowe.
Szkolenie jest kierowane tylko i wyłącznie do przedstawicieli handlowych aktywnie pracujących w terenie.
CGNAT, LSA a może po prostu NAT?
Warsztaty przeprowadzą nas od prehistorycznych rozwiązań IPv4 do obecnych czasów. Kim jest Vint Cerf lub Bob Kahn? Dlaczego IPv4 ma 32 bity? Gdzie się podziało IPv5?
Spojrzymy również na problemy dnia dzisiejszego, czyli jak rozwiązanie Juniper SRX4000 stało się odpowiedzią na rosnące potrzeby MIŚOT.
Jak tradycja, to tradycja!!
Dziś, specjalnie dla Was, zagramy dla Was ze sceny na Dachu na Virbela Event Farm.
Bądźcie z nami w godzinach 19:00 - 21:00, gdzie Wasz ulubiony DJ zagra wszystkie kawałki z Waszych ulubionych Playlist!
Pozdrawiamy Ekipa KIKE Events!
ps. A.. no i Weźcie parasolki :-) bo może padać :-)
Zarząd KIKE przywita przybyłych gości
Informacje o aktualnych działaniach prowadzonych przez UKE
Na prezentacji opowiemy o naszym wdrożeniu w Intelligent Technologies - dużej sieci operatorskiej opartej o 100G. Skupimy się na nowościach dla sieci ISP - Segment Routing z MPLS. Czy w końcu ktoś wymyślił technologię prostszą i lepszą pod każdym względem!?
Prawo komunikacji elektronicznej wprost ujmuje w swym zakresie nowe grupy przedsiębiorców. Czy należy w związku z tym spodziewać się nowego otwarcia, w naszych relacjach z OTTs? Czy chcąc świadczyć usługi M2M będziemy musieli spełniać wszystkie wymogi prawa komunikacji elektronicznej? Co ma do tego wszystkiego regulacja sieci wirtualnych? Na te i kilka innych pytań odpowiem podczas mojego wystąpienia.
eHIPERUS to uruchamianie i aktywowanie usługi głosowej szybciej, taniej, prościej. Aktywować usługę możesz telefonem komórkowym wypełniając prosty formularz w swoim telefonie. eHIPERUS współpracuje z FlowDog. Szybkie aktywowanie usługi telefonii stacjonarnej dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz instytucji państwowych. Nowe zarządzanie aktywowaniem usług nigdy nie będą przeciążone. Pokażemy jak zmniejszając koszty można zwiększyć zyski. Jeżeli klient ma w domu gniazdko lub dekoder to dlaczego ma tylko jedną usługę, np. internet? Może mieć szybko i tanio numer stacjonarny z bezpieczną usługą głosową. Pokażemy jak działa eHIPERUS.
W PKE pojawia się zupełnie nowa konstrukcja usługi powszechnej, która ma być świadczona przez wszystkich operatorów. Co obejmuje nowa usługa powszechna w zakresie świadczenia dostępu do Internetu i jakie niesie ze sobą wyzwania dla członków KIKE?
Trudny rynek usług telewizyjnych w Polsce nie zostawia wiele miejsca na błędy, czasem brak jednego elementu sprawia, że usługa nie przynosi spodziewanych rezultatów. Zapraszam do sprawdzenia, czy oferowana usługa spełnia wszystkie warunki niezbędne do generowania zysku.
Prelekcja na temat nowej usługi w ramach dostępu do kanalizacji kablowej, która umożliwia szybsze i prostsze realizowanie inwestycji operatorskich w infrastrukturze Orange Polska.
Prelekcja obejmująca charakterystykę, warianty słupów oraz podstawową wiedzę na temat projektowania linii w oparciu o teletechniczne słupy kompozytowe marki PoleComp.
Wpływ koronawirusa na EPIX, TeleCentrum, Mdo, TeleOdpowiedzialni, TeleKlasa oraz LOKALNI.pl
Omówienie najważniejszych i praktycznych zagadnień związanych z prowadzeniem działalności w czasach koronawirusa na rynku telekomunikacyjnym – nie tylko związanych z tzw. „Tarczą antykryzysową"
Microsoft Teams to przełom we współpracy zbiorowej. Zmiany w kulturze pracy na świecie związane z koronawirusem pokazały, że zintegrowane i bezpieczne środowisko pracy, szczególnie pracy zdalnej, podnosi efektywność i obniża koszty. Praca zespołowa na jednej platformie z dostępem do programów biurowych, pocztowych, komunikatorów głosowych, video, połączeń telekomunikacyjnych może być realizowana z różnych urządzeń oraz różnych miejsc na świecie z dostępem do internetu. Zniknęły granice, potrzeby serwerowe uległy optymalizacji a komunikacja indywidualna i zbiorowa jeszcze nigdy nie była tak wygodna i praktyczna. Pokażemy, jak w praktyce wykorzystywać Microsoft Teams w codziennej pracy.
Bezpłatne narzędzie do prowadzenia lekcji online w oparciu o serwery aplikacyjne u lokalnych MiŚOT, czyli zlokalizowane najbliżej szkół, nauczycieli i ich uczniów.
W trakcie prac nad Prawem komunikacji elektronicznej pojawiły się propozycje uregulowania zwalczania nadużyć telekomunikacyjnych. Czym są te nadużycia i czy ich zwalczanie wymaga regulacji prawnych?
Czyli rozmowa dwóch profesjonalistów o możliwościach wykorzystania systemu BSS/OSS w odpowiedzi na zmieniające się wymogi otaczającego nas świata. Sprzedaż, bezpieczeństwo IT, lockdown – te gorące tematy zostaną poruszone podczas naszego spotkania. A co się naprawdę dzieje w firmie, gdy nie ma szefa?
O tym już szef wie najlepiej!
Przedstawiamy przykłady typowych oszustw telekomunikacyjnych, jak podmienianie numeru A, włamanie do systemu operatora w celu generowania połączeń czy przesyłanie fałszywych SMS w celu wyłudzenia danych bankowych
Konsultacje dotyczycące rozliczeń międzyoperatorskich to lata 2018 i 2019. 2019 rok to decyzje Prezesa UKE. BEREC i KE wydają decyzje i komunikaty. Regulatorzy opisują jak mają wyglądać rozliczenia międzyoperatorskie. Podmiotem jest stawka rozliczeniowa czyli pieniądz. Beneficjentem zmian finansowych ma być abonent indywidulany. A co z operatorami? Przewidywania? W KIKE, podczas prac grupy roboczej podjęliśmy wyzwanie odpowiedzi na pytanie o wpływ regulacji. Odpowiedź: bylibyśmy bardzo bogaci, gdybyśmy znali odpowiedź na to pytanie.
Podsumowanie obecnych konkursów I osi wsparcia
Zgodnie z unijnym zaleceniem opłaty za zakończenie połączeń muszą zostać zmniejszone do poziomu 0,03 eurocenta za minutę połączenia. Jako powód podaje się konieczność zmniejszenia cen detalicznych. Czy rzeczywiście tak się stanie?
Platforma Lokalizacyjno Informacyjna Centrala Baza Danych poza aspektami związanymi z bezpieczeństwem, informacją i bazą adresową instalacji telefonii stacjonarnej miała na celu zapanowanie nad procesami związanymi z przenośnością numeracji pomiędzy operatorami. Cytat ze strony UKE: …implementując zapisy Dyrektywy PE i KE do krajowego porządku prawnego, wprowadzono zapis do ustawy Prawo telekomunikacyjne, który stanowi, że wymiana informacji pomiędzy dostawcami usług w zakresie obsługi wniosków o przeniesienie numeru odbywa się za pośrednictwem systemu PLI CBD...” Czy tak jest się dzieje? Oraz kolejny cytat: …w szczególności na potrzeby kierowania ruchu do numerów przeniesionych Metodą ACQ... Czy tak się dzieje?
Omówienie stanu rynku telekomunikacyjnego po czterech naborach PO PC, w trakcie stanu pandemii, nadającej infrastrukturze telekomunikacyjnej strategicznego znaczenia, oraz u progu kolejnej dekady - podsumowania, wyzwania i prognozy.
Wprowadzeniem jest prezentacja p. Grzegorza Bernatek: W świeżo opublikowanym rankingu indeksu gospodarki cyfrowej i społeczeństwa cyfrowego (DESI) za 2020 r., na 28 państw zrzeszonych w UE, Polska skoczyła do góry o dwa oczka – niestety na dopiero 23 miejsce. W kategorii telekomunikacja zajęliśmy 15 miejsce, ale to głównie dzięki dobrym wynikom w zakresie mobilnego dostępu do Internetu. Jak przy tym ma się sytuacja w zakresie infrastruktury szerokopasmowej? W prezentacji pokuszę się o ocenę, jaki wpływ na rozwój sektora telekomunikacyjnego miały programy POPC i jak w ich rzeczywistości odnaleźli się ISP. Głosy środowiska są raczej negatywne – ale co mówią nam o sytuacji twarde dane?
Nowa dekada będzie z pewnością erą światłowodów. Do lamusa odejdą tradycyjne sieci TDM, a operatorzy z długiem technologicznym będą migrowali do architektury All-IP. Jak w tym wszystkim odnajdą się mali operatorzy i czy konsolidacja rynku jest pewnikiem?
Jednym z największych problemów przy świadczeniu usług telefonicznych jest upadłość operatora i konieczność zapewnienia ciągłości świadczenia usług jego abonentom. Jak z tym sobie radzi rynek i czy konieczne są zmiany przepisów.
Omówienie postępowań w UKE oraz walki o zmianę przepisów.
Prezentacja antykryzysowych nowości w pożyczkach szerokopasmowych oraz dyskusja z udziałem pośredników finansowych.
PODSUMOWANIE:
Czy w czasie pandemii koronawirusa stan finansów firm ISP uległ pogorszeniu? Czy finanse były zdrowe w „normalnych warunkach”? Niezależnie od odpowiedzi na te pytania ważne jest aby przedsiębiorstwo generowało odpowiedni poziom środków pieniężnych, które będą mogły być dalej efektywnie wykorzystywane w przedsiębiorstwie, bądź też dawać korzyści ich właścicielom. Zarządzanie finansami to temat który staje się coraz bardziej istotny wraz ze wzrostem skali działalności przedsiębiorstwa. Podczas spotkania zostaną omówione kluczowe zagadnienia dotyczące tego procesu oraz w jaki sposób przedsiębiorstwo może przygotować się do wprowadzenia lub uszczegółowienia przeprowadzania analiz rachunkowości zarządczej. Szkolenie poprowadzi konsultant z kilkuletnim doświadczeniem w doradztwie dla przedsiębiorców, w tym z sektora ISP, w zakresie optymalizacji działalności biznesowej oraz inwestycyjnej.
Nowy zakres częstotliwości dla WiFi 6e ( 1200 Mhz czystego pasma ) i olbrzymie wręcz możliwości dla rynku ISP a także rozwój technologii Internetu bezprzewodowego w ramach WiFi 6 i 60 GHz dla rynku ISP jako uzupełnienie światłowodu lub jego substytut w miejscach trudno dostępnych dla technologii kablowych.
Czy usługi WiFi 6 i WiFi 6E mogą stanowić uzupełnienie dla rozwijających się sieci 5G ? Jakie są zalety tego rozwiązania ?
Zarówno WiFI 6 jak i rozwijająca się technologia – WiFi 6E stanowią uzupełnienie oferowanych rozwiązań dostępowych stosowanych przez operatorów telekomunikacyjnych. Globalny rozwój 5G zmieni oblicze mobilnego dostępu do Internetu. Są jednak miejsca, gdzie na technologię 5G będziemy musieli jeszcze poczekać.
Jest to ogromna szansa na rozwój technologii WiFi 6 w dużo większej skali niż dotychczas. Zapraszam na moją prelekcję.
LOKALNI.pl - pierwsza ogólnopolska wyszukiwarka lokalnych dostawców internetu i wspolny ogólnopolski marketing
Panel dyskusyjny: Możliwości pozyskiwania częstotliwości przez operatorów lokalnych do usług bezprzewodowego Internetu szerokopasmowego
W tej sesji przedstawione zostaną uregulowania krajowe i międzynarodowe dotyczące rozwoju i wdrożenia nowego standardu.